A rendelés ellenőrzése
A természetes személy esetén adja a nevet és rendelés számát! A cég esetén adja az adószámát.

Csomag státusza

Rendelés állapotának ellenőrzése

Felhasználási feltételek

 

Üdvözöljük az Oponeo.hu honlapon, ahol szakmai információkat találhat, valamint segítséget kaphat a gumiabroncsokkal és autóalkatrészekkel kapcsolatban.

Kérjük, figyelmesen olvassa el a felhasználási feltételeket az Oponeo.hu honlap használatba vétele előtt! Az Oponeo.hu weboldal használatával Ön elfogadja ezen felhasználási feltételeket.

Minden webáruházunk nyújtotta szolgáltatás kizárólag az alábbi felhasználási feltételeken alapszik. A megrendelés leadásával ügyfeleink elfogadják az online bolt felhasználási feltételeit. A szerződés módosítása csak az ügyfél és a bolt által aláírt, írásos nyilatkozat esetén érvényes. Minden szóbeli megegyezés írásbeli megerősítést is igényel.

A termék értékesítésével kapcsolatos feltételek

 

1. Eladási feltételek elfogadása

Eladó, Adatkezelő: az Oponeo.pl S.A., székhelye Bygdoszcz, ul. Podleśna 17, 85-145 Bydgoszcz, Országos Bírósági Cégjegyzékbe bejegyezve a Bydgoszczi Kerületi Bíróság, XIII. Gazdasági Főosztálya által KRS 0000275601 számon. Törzstőkéje: 13.936.000,00 zł, adószáma [NIP]: 953-24-57-650, statisztikai számjele [REGON]: 093149847, telefonszám +3614453781, fax száma + 48 52 341 88 50, e-mail címe: info@oponeo.hu.

A kiválasztott áru internetes megrendelésével az ügyfél kötelező érvényű távoli adásvételi szerződést köt, amelynek hatálybalépése az áru átvételekor történik. Az Oponeo.hu oldalon való megrendelés leadása után egy, a megrendelés részleteit tartalmazó visszaigazoló e-mailt küldünk Önnek.

Figyelem! Ha  nem érkezik meg a visszaigazoló e-mail 1 munkanapon belül, akkor érdemes átnézni a „levélszemetet” és a számítógépes rendszerre telepített SPAM-szűrő beállításait, a további lépések előtt. Visszaigazolásunkat tévesen blokkolhatják az ilyen szoftverek. Rendelésének leadása számunkra az áru megvásárlásának elhatározását jelenti. Ugyanazon rendelésen belül, ha bármely termékről nem történt meg a visszaigazolás, az azt jelenti, hogy az adott termék nem képezi a szerződés részét.

Az előírt módon történő megrendelés során az ügyfél kijelenti, hogy elolvasta a vásárlási folyamat során kapott információkat, valamint elfogadja az Általános- és a Fizetési feltételeket. Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésünkre, ügyfelünket azonnal értesítjük erről e-mailben. Beszállítóink árukészlet-állományára nincsen ráhatásunk, így előfordulhat, hogy valamely termék már nem elérhető, illetve megváltozott a típus vagy a dizájn. Az árváltoztatás és az árazási hibák előfordulására a jogot fenntartjuk. Ezekben az esetekben viszont ügyfeleinket azonnal értesítjük. Az árlisták és más reklámanyagok kizárólag tájékoztató jellegűek árukínálatunkról, az Oponeo.hu-t nem kötelezik. Minden közölt ár időről időre változhat, vagy visszavonható.  Az árak a vállalatunk által megadott bármilyen árfolyamon kizárólag akkor érvényesek, ha vállalatunk elfogadta a rendelést az adott árfolyamon, ellenkező esetben  az ügyfél megrendelésének elfogadási időpontjával megegyező árak lesznek érvényben. Rendelést kizárólag 18 éven felüli személy adhat fel. A faxos, e-mailes vagy telefonos fizetés technikai okok miatt nem elfogadott. Az elérhető cikkeket a fizetési igazolás beérkezése után azonnal szállítjuk. Figyelmeztetjük, hogy a nem kifizetett megrendelés a rendelés dátumától számított 10 nap után automatikusan törlődik. Az Oponeo.hu fenntartja a jogot a rendelések elfogadására vagy elutasítására, valamint bármilyen befejezetlen rendelés törlésére.

A megrendelés előtt az ügyfél saját szakértelme és felelőssége alapján meghatározza, hogy a kiválasztott áru alkalmas-e az adott felhasználásra (pl. gumiabroncs felszerelhetősége vagy az egyéb áruk megfelelő volta). Az Oponeo.hu képviselői vagy alkalmazottai semmilyen esetben sem tartoznak felelősséggel a megrendelt áruk alkalmasságáért.

2. Rendelés törlése

Tájékoztatjuk, hogy a webáruházunkból való rendelés csak akkor mondható le, ha az áru még nem került feladásra. Erről minden ügyfelünk e-mailben értesül.

A rendelés törléséhez kérjük, írjon e-mailt az alábbi címre:
 info@oponeo.hu , vagy hívja az alábbi telefonszámot:  +3614453781.

Amennyiben a rendelés még nem került feladásra, ügyfeleink kérésére az lemondható ügyfélszolgálatunkon keresztül. Erről a rendelés feladásakor megadott e-mail címre fog értesítést kapni.

 

3. Kiszállítás és kézbesítés

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy ügyfeleink számára a vásárlás a lehető legkényelmesebb legyen. Egész Magyarország területére ingyenesen szállítunk. Ha más országba szeretne rendelni, kérjük, tájékozódjon spanyol, belga, holland, francia, német, osztrák, olasz, cseh, szlovák, lengyel, török vagy amerikai weboldalunkon. A gumiabroncsokat rendelheti közvetlenül az otthoni címére, de akár más címet is megadhat. Ez esetben határozza meg a szállítási címet, valamint értesítse az áru átvételére jogosult személyt a termék érkezéséről.

Az átlagos szállítási idő maximum 5 nap (vegye figyelembe, hogy a szállítási idő függ a rendelkezére álló árukészlettől is). A törvény szerinti maximum szállítási idő 30 nap. Az említett szállítási határidő azonban meghosszabbodhat munkaügyi viták, sztrájkok, lezárások, illetve az eladó által kontrollálhatatlan, váratlan események következtében, mint például a szállítmányozók általi késedelem, szállítási zavarok, anyag- vagy energiahiány stb. Az Oponeo.hu törekszik a megegyezés szerinti szállítási időre kiszállítani az árut, azonban nem tehető felelőssé semmilyen az áru szállításának késése által okozott kárért vagy veszteségért. Ha a kiválasztott gumiabroncs nincsen a raktáron, erről az ügyfél e-mailben értesítést kap.

Abban az esetben, ha a tételek száma nem egyezik a megrendelt tételek számával, az ügyfélnek kötelessége felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. Ha vis maior esete miatt az áru kiszállítása kivitelezhetetlenné válik, cégünk megszüntetheti a rendelést, amiről azonban e-mailben értesítést küld, és visszatéríti az ügyfél által korábban kifizetett összeget. Amikor az áru feladásra kerül, Ön szintén e-mail értesítést kap. Ez az e-mail szolgál majd bizonylatként. Az Oponeo.hu fenntartja a jogot a megrendelések elfogadására vagy elutasítására. A vállalat továbbá fenntartja a jogot a befejezetlen rendelések törlésére, vagy a szállítás felfüggesztésére. Ebben az esetben az ügyfél visszakapja a korábban befizetett összeget.

Az árukat az ügyfél által megadott információk alapján szállítjuk. Önnek lehetősége van a szállítási cím egyszeri megváltoztatására a megrendelés leadása után, de csak azelőtt, mielőtt a csomag feladásra kerül, azonban a címváltoztatás kitolhatja a kézbesítés időpontját. Az áru feladása után sajnos nincs lehetőség a cím megváltoztatására. Ha a megadott címen nincsen jelen a csomag átvételére alkalmas személy a kézbesítés időpontjában, akkor értesítést hagyunk a kézbesítési kísérletről, csomagszámmal és a futárszolgálat telefonos elérhetőségével. Az értesítésen található telefonszámon új kiszállítási időpontot egyeztethet, vagy személyesen átveheti csomagját a futárszolgálat csomagpontján. A megrendelés átvételéhez nem szükséges az Ön aláírása, azonban a kézhezvételhez valakinek jelen kell lennie a megadott címen.

A szállítólevél aláírása annak a bizonyítéka, hogy kézhezvételt követően az ügyfél gondosan megvizsgálta az árut, az sérülésmentes és a rendeléssel megegyező. A megrendelt gumiabroncsok számuk és méretük alapján több, különálló csomagban is érkezhetnek, így a szállítási dokumentum aláírása előtt kérjük, ellenőrizze le, hogy a nyomtatott szállítólevélben található szám megegyezik-e a kézhez vett gumiabroncsok számával.

Az ügyfélnek joga van indoklás nélkül visszautasítani az árut, amennyiben a továbbiakban azt nem igényli. Amint a csomag visszeérkezik raktárunkba, a pénzvisszatérítés megtörténik.

Az áraink forintban fizetendő kiskereskedelmi árak, tartalmazzák a szállítási- és a csomagolási költséget, valamint az áfát, a megrendelt gumiabroncsok mennyiségétől függetlenül.   Az egyes termékek vételára a megrendelés napján érvényes, az Oponeo.hu weboldalon megtalálható árlistától függ.

Az Oponeo.hu vállalja az ügyfél által megrendelt áruk kiszállítását. Abban az esetben, ha a megrendelt terméktől különböző elemet kapott kézhez, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal telefonon, vagy e-mailben!

 

4.  Elfogadott fizetési módok

Általános körülmények között a kifizetés a megrendelés időpontjában történik. A következő fizetési módokat fogadjuk el:

  • Banki átutalás
  • PayPal
  • Bankkártyás vagy hitelkártyás fizetés (PayPal vendégként)

Az Oponeo.hu  felfüggesztheti az összes jövőbeli áruszállítást a kereskedelmi ügyfelek felé, és/vagy elhatárolódhat a szerződéstől bármilyen kötelezettség nélkül, amennyiben az ügyfél megsérti a Felhasználási feltételekben leírtakat. Figyelem, a kifizetetlen megrendelések a rendeléstől számított 10. nap után automatikusan törlődnek.

 

5. Visszatérítések (szerződéstől való elállás)

A vevőnek joga van elállni a távoli szerződéstől, bármiféle indoklás nélkül. Ez esetben kitölthető az oldalunkon megtalálható Érvénytelenítő formanyomtatvány (elérhető itt). Küldje ezt el nekünk az utolsó csomag átvételétől számított 14 napon belül. Ha a 14. nap banki szabadnapra/vasárnapra esik, akkor a határidő az azt legkorábban követő munkanapra módosul.  
A hatékony ügyintézés érdekében, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon (+3614453781) vagy az  info@oponeo.hu e-mail címen keresztül.
 

Amennyiben le szeretné mondani megrendelését, töltse ki a weboldalunkon található űrlapot!

Az ügyfél maga is visszaküldheti az árut. Ebben az esetben is kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon (+3614453781) vagy az  info@oponeo.hu e-mail címen keresztül.

A hívás díja a mindenkori helyi tarifának felel meg.

Sikeres érvénytelenítés esetében az ügyfél felel az áru visszaszállításának költségeiért.  Amennyiben az Oponeo.hu gyűjti be az árut, fenntartja a jogot arra, hogy a szállítással kapcsolatos bármilyen közvetlen költséget az ügyfél számára felszámítson.

Az Oponeo.hu háromszor kísérli meg begyűjteni az árut, amennyiben az az ügyfél hibájából hiúsult meg. Továbbá, az Oponeo.hu nem vállalja magára az áru visszaszállítását a meghiúsult begyűjtési kísérletek után.

Javasoljuk, hogy kérje el a futártól a begyűjtési elismervényt. A dokumentum bizonyítja, hogy az átadás megtörtént, ezenfelül tartalmazza a csomagszámot, amely lehetővé teszi az áru követését mind az ügyfél, mind pedig az Oponeo.hu számára.

Lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, akik segítenek Önnek kérdéseire választ találni, valamint rendelkezésére állnak az esetlegesen felmerülő problémák esetén.

A gumiabroncsokat futárcégek által gyűjtjük össze. Kérjük, használja az általunk kézbesített, vagy ahhoz hasonló csomagolóanyagot. Védje az árut a károsodástól! A gumiabroncsokat tisztán és a két gumiabroncsot összekötve kell csomagolni.

Fenntartjuk a jogot a kártérítés követelésére, amennyiben a visszaszállítási folyamat során bármilyen szakszerűtlen kezelésből vagy elégtelen csomagolásból eredő sérülés következik be. A szállítócégek kizárólag a megfelelő csomagolással rendelkező küldeményeket veszik át.

A sikeres árubegyűjtést követően az Oponeo.hu 14 napon belül visszatéríti az összeget az ügyfél számára.

Az áfás számlát a szállítást követő 21 napon belül elektronikus úton küldjük.

Ügyfélszolgálatunk hívásának díja megegyezik a helyi díjszabással.

Ügyfélszolgálatunk telefonszáma: +3614453781

Az Oponeo.hu használatára vonatkozó feltételek

6. Adatvédelem

A személyes adatok megadása teljesen önkéntes, de szükséges a Megrendelés leadásához és teljesítéséhez.

Az Adatkezelő a személyes adatok mindenek előtt a megrendelések teljesítése és kiszolgálása céljából dolgozza fel (AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) 6. cikk 1. bekezdés. (b) betűje, a továbbiakban „GDPR” alapján). Az adatok valamilyen más célból történő feldolgozása kizárólag a Vásárló kifejezett hozzájárulásával lehetséges.

A Vásárlónak jogában áll követelni, hogy hozzáférhessen az adatokhoz, azokat kijavíthassa, törölhesse vagy a feldolgozásukat korlátozhassa, valamint megtilthatja a feldolgozásukat, valamint jogában áll az adatai átvitelére. Joga van többek között panaszt tenni az Adatvédelmi Hatóság Elnökénél.

A Vásárló adatainak feldolgozása a Megrendelés teljesítésének és kiszolgálásának idejéig, illetve a követelések elévüléséig vagy lejártáig történik.

A Vásárló adatainak címzettjei az Eladó megbízásából a megrendelést teljesítő és annak kezelésével foglalkozók lehetnek: csomagküldő cégek, könyvelő cégek, az áruk szállítói, szerelést végző szervizek, az informatikai megoldások szállítói, a fizetést kezelő cégek, bankok, biztosítók, behajtó cégek, ügyvédi irodák, marketing szolgáltatásokat nyújtó cégek, raktározási szolgáltatásokat végző cégek, telekommunikációs szolgáltató cégek, iratmegsemmisítő cégek, erre jogosult állami hatóságok lehetnek.

Cookie-k használata: Az Oponeo.hu a jobb működés érdekében cookie-kat használ, amelyek tárolják a böngésző aktuális munkamenetét. Az adatok gyűjtése egy internetes elemzőeszköz segítségével történik (Google Analytics), amely a cookie-k segítségével képes pszeudonim adatokat generálni a felhasználói profilokhoz.

Az személyes adatok körére és a személyes adatok védelmére vonatkozó részletes információk az „Adatvédelmi politika„ könyvjelzőfülön találhatók a webáruház weboldalán.
 

7. A garancia általános feltételei

Az általunk forgalmazott termékeket nem mi gyártjuk.

1. Az Oponeo.hu a vásárlás dátumától számítva 2 évig érvényes garanciát biztosít.

2. A garancia a hibás termékekre is vonatkozik.

3. Az Oponeo.hu  által eladott termékekre az Oponeo.hu garanciája, vagy a gyártói garancia érvényes.

4. A gyártási hibákért, a minőségre vonatkozó előírásokkal kapcsolatos ügyekért és az esetleges rejtett hibákért a gyártó felel.

5. A garancia nem terjed ki külső tényezők által okozott hibákra, mint például: mechanikai sérülések, időjárási körülmények, nem megfelelő felszerelés, helytelen használat vagy egyéb szabványnak nem megfelelő körülmények okozta hibák.

6. Az ügyfél a kifogásolt terméket köteles elkülönített, biztonságos helyen tárolni, ahol az nincs kitéve sérüléseknek vagy más káros hatásoknak, különösen, ami a termék átvizsgálhatóságát befolyásolhatja.

 

Hogyan reklamálhat?

1. Bármely hibás termékkel kapcsolatos panaszt írásban, vagy telefonon lehet jelenteni. (e-mail cím: info@oponeo.hu, telefonszám: +3614453781)

2. A jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

a. Panaszbejelentés, a kifogásolt termék részletes leírásával és aláírással ellátva

b. Vásárlást igazoló dokumentumok másolata

3. A Felhasználási feltételek szerint az eladó a hiánytalanul kitöltött és aláírással ellátott panaszlevél megérkezése után kezdeményezi a panaszeljárást. A nyomtatványt az info@oponeo.hu  e-mail címre várjuk.

4. A nyomtatvány beérkezése után az értékesítő megszervezi  a hibás termék begyűjtését, majd továbbítja azt a specialistákhoz, akik kiadják a szakértői véleményt.

5. A termék feladásakor a szállítmányozó-vállalatnak a termékértéket is
tartalmazó elismervényt kell átnyújtania a vásárló számára.  Ez a dokumentum arra szolgál, hogy bizonyítsa, hogy a terméket átvette a futárszolgálat. Amennyiben a vásárló nem kap ilyen dokumentumot, akkor azt jelezni kell a futár felé.

6. Amennyiben panasza jóváhagyásra kerül, az értékesítő visszafizeti a termék teljes árát a vásárló részére. Amennyiben a panasznak csak egy adott százaléka kerül jóváhagyásra, akkor annyi százalék kerül levonásra a vásárlás összegéből: ezt az összeget visszatérítjük a vásárló számára.

7. Amennyiben kérelme elutasításra kerül, az ügyfél kötelessége a kifogásolt áru visszaszállítási és az esetleges újrafeldolgozási költségeinek fedezése 7 munkanapon belül. Ha az ügyfél máshogy nem rendelkezett a panaszlevélben, 7 nappal a döntést követően a kifogásolt áru visszaküldésre kerül az ügyfél költségén.

8. Amennyiben a kifizetés nem történik meg, az a vevővel szembeni bírósági eljárást von maga után.

9. Amennyiben a felek nincsenek közös állásponton, mindkét résztvevőnek joga van megbízni egy független intézményt a kifogásolt áruról való szakértői vélemény kiállításával.

10. Az ügyfelet ügyfélszolgálati részlegünk 2 hónapon belül értesíti panasza eredményéről.

11. Az Oponeo.hu részéről nem várható el  a termék javításából vagy cseréjéből fakadó késés miatti kompenzáció.

Szabályok a szállítással kapcsolatos minőségi és mennyiségi panasz benyújtásához

1. Mindig ellenőrizze a csomag sértetlenségét, a csomagok súlyát és számát, valamint azt, hogy a küldemény tartalma megfelel-e a rendelésnek!

2. A szállított áru mennyiségével, vagy a csomag sérülésével kapcsolatos probléma esetén haladéktalanul értesítse a szállítmányozási vállalat képviselőjét az átvétel időpontjában, valamint mihamarabb értesítse az értékesítőt.

3. Sérült vagy hibás csomagot ne vegyen át a futárszolgálattól, vagy töltse ki a sérülést bejelentő dokumentumot a futár jelenlétében, tartsa meg a dokumentum másolatát, és értesítse a helyzetről ügyfélszolgálatunkat, ahol segítenek Önnek a probléma gyors és hatékony megoldásában.

4. Az Opone.hu felé benyújtott mennyiségi reklamációnak az alábbiakat kell tartalmaznia:

  • Írásbeli nyilatkozat arról, hogy a megrendelt áru nem érkezett meg, dátummal és a csomagszámmal ellátva.
  • Ha az áru a szállítás során rongálódott meg, a sérült csomagot kiszállító futár jelenlétében kitöltött kárbejelentő.

5. Azonnal értesítse ügyfélszolgálatunkat, ha a mennyiséghiányt csak a szállítmány kicsomagolásakor vette észre, mivel a termék csomagolásán nem volt látható sérülés az átvételkor!

6. Ha a termékszállítással kapcsolatban bármilyen nehézsége akad, vagy ha a futár megtagadja a sérülést bejelentő űrlap kitöltését, jegyezze fel a fuvarozó személyes adatait (név, telefonszám), Kérjük, haladéktalanul értesítse ügyfélszolgálatunkat az esetről, hogy megtehessük a megfelelő intézkedéseket!

7. Amennyiben az esedékes időpontig nem érkezik panasz írásbeli formában, akkor úgy tekintjük, hogy a termék átvétele rendben megtörtént.

Online Vitarendezési Platform (ODR) tájékoztató

Az Európai Parlament és Tanács (EU) 2013. május 21-i, 524/2013, 14. cikkelyének, 1-2. rendelete alapján elköteleztük magunkat, hogy informáljuk Önt az ODR platformmal kapcsolatban.

Az Online Vitarendezési Platform célja a fogyasztók és a szolgáltatók közötti független, bíróságon kívüli viták megkönnyítése, interneten keresztül. A viták a szerződéses kötelezettségekre vonatkoznak, az online vásárlások vagy szolgáltatói szerződések lezárására szolgálnak az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók között.

Azok az vásárlók, akik az online vásárlással kapcsolatos jogviták békés rendezésére törekednek, benyújthatják panaszaikat például az EU online ODR felületén keresztül, amelyet itt találhat meg: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Az Oponeo.hu fenntartja a jogot, hogy megtagadja a vita ODR platformján keresztüli rendezését.

Emlékeztetjük ügyfeleinket, hogy szintén joguk van az Oponeo.hu webáruházán keresztül megvásárolt áruval kapcsolatos bármilyen panasz megtételére az alábbi e-mail címen: info@oponeo.hu.

8. Vélemények, megjegyzések és egyéb tartalmak

Oldalunk felhasználóinak lehetősége van megjegyzések és egyéb tartalmak elhelyezésére, benyújthatják javaslataikat, ötleteiket, észrevételeiket, kérdéseiket, vagy megoszthatnak bármilyen egyéb információt, amíg az adott tartalom nem jogellenes, obszcén, sértő, fenyegető, rágalmazó, valamint a személyiségi jogokat nem sérti. A megjegyzések nem tartalmazhatnak vírusokat, politikai kampányt, kereskedelmi ajánlatokat, körleveleket, vagy „spam”-ot. Az Oponeo.hu fenntartja a jogot a megjegyzések eltávolítására vagy módosítására.

9. Szerzői jog

A Felhasználási feltételek alapján a vásárló az áruk használatán kívül semmilyen joggal vagy engedéllyel nem rendelkezik a szabadalom, szerzői jog, design, vagy más iparjogvédelmi joggal kapcsolatban. A weboldalunkon található tartalmak, - az összes logó, kép, szöveg és grafika -, az Oponeo.hu saját tulajdonát képezi, és szerzői jogvédelem alatt áll. A honlap tartalmát másolni, terjeszteni, módosítani, vagy harmadik fél számára hozzáférhetővé tenni szigorúan tilos. Minden jog fenntartva.

10. Záró rendelkezések

Ha a Felhasználási feltételeknek bármely rendelkezése érvénytelenné, vagy végrehajthatatlanná válik, az ilyen érvénytelenség vagy végrehajthatatlanság nem befolyásolja a további rendelkezéseket vagy a záradék egyes részeit.  Ön elmentheti, valamint kinyomtathatja a jelenlegi Felhasználási feltételeket. Ha az Oponeo.hu nem érvényesít bármilyen feltételt, az nem értelmezhető a vállalat jogairól való lemondásként. Az Oponeo.hu nem vállal semmilyen felelősséget, valamint a vásárlót semmilyen jog nem illet meg a téves tájékoztatásból eredő esetekért, például: nyomtatási és gépelési hibák, vagy olyan szóbeli nyilatkozatok, amelyeket az Oponeo.hu nem erősített meg írásban.

 

Utószó módosítás: 05.2019