A rendelés ellenőrzése
A természetes személy esetén adja a nevet és rendelés számát! A cég esetén adja az adószámát.

Csomag státusza

Rendelés állapotának ellenőrzése

Gyakran Ismételt Kérdések

 
 

Teljes körű  garancia érvényes az elérhető gumiabroncsokra?

A honlapunkon elérhető gumiabroncsaink mindegyike új, így a gyártói garancia minden gumiabroncsunkra érvényes.

Kell fizetni a szállításért?

A szállítás Magyarországon belül ingyenes.

 

Mennyi a szállítási idő?

A szállítási idő általában 2 – 5  munkanap. A maximum szállítási idő 30 nap, de a gumiabroncsok döntő többsége megérkezik a korábban említett időtartam alatt.

 

Biztonságos-e az internetes fizetés? Melyek az elfogadott fizetési módok?

Igen, az online fizetés biztonságos, a megfelelő biztonsági intézkedések vannak érvényben. Elfogadunk Pay Pal fizetést, vagy utalhat közvetlenül a bankszámlánkra. A bankszámla száma a következő:

IBAN: HU 88 1310 0007 02511 000 000 13481

GIRO: 13100007-02511000-00013481

Felhívjuk figyelmét, hogy ha rendelését követő 10 napon belül nem fizeti ki a kiválasztott terméket, megrendelése automatikusan törlődik.

 

Az árak tartalmazzák az áfát?

Igen, az árak tartalmazzák az áfát.  Áfás számlát küldünk a megadott e-mail címre a szállítás időpontjától számított 21 munkanapon belül. 

 

Ha nincs e-mail címem, tudok rendelni az online boltból?

Nem. Szükségünk van e-mail címre a megrendelés sikeres teljesítéséhez, ahova elküldhetjük a rendeléssel kapcsolatos fontos információkat.  

 

Kérhetem-e a megrendelésemet a sajátomtól eltérő címre?

Igen, lehet másik címre kérni a megrendelést. 

 

Mi a teendő, ha nem a megrendelt gumiabroncs érkezik meg?

Ebben az esetben Ön jogosult az áru visszautasítására. A visszaszállítás és csere költségeit cégünk állja. Kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat az új szállítás lebonyolítása érdekében! 

 

Az oldalon található összes gumiabroncs megvásárolható?

Minden eszközünkkel arra törekszünk, hogy csak azok az ajánlatok legyenek honlapunkon, amelyek valójában megtalálhatóak raktárunkban. Azonban az árukészlet szinte folyamatosan cserélődik, így lehetséges, hogy egy-egy termék rövid időre nem elérhető. 

 

Hogyan lehet reklamálni?

Ha panasszal kíván élni egy termékkel kapcsolatban, és érvényes garanciával rendelkezik, hívja ügyfélszolgálatunkat, akik továbbítják reklamációját a gyártó felé. 

 

DOT-kód – Mikor gyártották a honlapon megtalálható termékeket?

A cégünk által forgalmazott termékek a legmagasabb minőséget biztosítják. Minden gumiabroncs-ajánlatunk új, 36 hónapnál nem régebbi ajánlat (A legnagyobb autóklubok, az ADAC - Allgemeine Deutsche Automobil-Club és a TCR - Touring Club Schweiz ajánlásának megfelelően). Az Oponeo.hu online bolt standardja megfelel a gumiabroncs gyártók iránymutatásainak, vagyis a gumiabroncsok 3 évnél nem régebbi gyártásúak.
Az Oponeo.hu szintén elkötelezett a gumiabroncsok megfelelő tárolásával kapcsolatban. Az állandó áruforgatásnak köszönhetően a gumiabroncsok 90%-a az eladástól számítva 1 évnél nem régebbi gyártási dátummal rendelkezik.
Abban az esetben, ha a megrendelt gumiabroncsok 36 hónapnál régebbi gyártásúak lennének, az ügyfeleinknek lehetősége van több opció közül választani: vagy visszavesszük a gumiabroncsot az ezzel kapcsolatos költségek magunkra vállalásával; vagy a 24 és 36 hónapos gumik árából 5%, a 36 hónapnál régebbi gumik árából pedig 10% kedvezményt biztosítunk.

 

Mikor és hogyan kapom meg a vásárlást igazoló számlát?

A vásárlást igazoló dokumentumot vagy az áfás számlát a szállítástól számított 21 munkanapon belül küldjük ki az Ön által megadott e-mail címre.

 

Tárolja-e az Oponeo a kifizetésre használt bankkártya adatait, vagy a bankszámlára vonatkozó információkat?

Nem.  Az Oponeo semmilyen bankkártya- és bankszámlaszám-információt, vagy PIN kódot nem tárol, az adatokat csak a fizetési rendszerhez továbbítja.

 

Az elektronikus úton történő kifizetés jár-e valamilyen többletköltséggel?

Nem. Nem számolunk fel semmilyen többletköltséget. Csak a megrendelt terméket kell kifizetni. A kiszállítás Magyarországra szintén ingyenes.